Sari la conținut
Segmentarea comportamentală, cum vizăm grupul țintă după acțiuni?

Segmentarea comportamentală, cum vizăm grupul țintă după acțiuni?

Segmentarea comportamentală împarte o populație în funcție de comportamentul acesteia, de modul în care populația răspunde, folosește sau cunoaște un produs. Comportamentul consumatorului este un subiect studiat în profunzime, de mult timp în managementul marketingu-lui. Acest lucru se datorează în…

Intenția de cumpărare, cât de importantă este pentru companii?

Intenția de cumpărare, cât de importantă este pentru companii?

În termeni simpli, intenția de cumpărare este probabilitatea ca un client să cumpere din nou același produs pe baza istoricului de cumpărare. Sau, poate fi, de asemenea, NEVOIA unui produs care determină clientul către o achiziție. Practic, clientul intenționează acum…

Analiza competitivă

Analiza competitivă, 3 obiective care sunt utile pentru strategie

Pe măsură ce afacerea dvs. crește, analiza competitivă devine din ce în ce mai importantă. Majoritatea companiilor efectuează analize concurențiale la nivel de produs, la nivel de unitate strategică de afaceri sau chiar la nivel de companie. Datorită naturii sale,…

Transparența prețurilor, avantaje și dezavantaje pentru o afacere

Transparența prețurilor, avantaje și dezavantaje pentru o afacere

În lumea afacerilor, rolul componentei "preț" este de cea mai mare importanță. Transparența prețurilor este o abordare trecută cu vederea de multe companii. Unele o trec cu vederea din cauza dezavantajelor, altele invocă secretul comercial. Indiferent de efortul de marketing…

Profil de client

Profil de client, cum putem stabili consumatorul ideal?

Un profil de client este imaginea ideală a publicului țintă pe care brandul îl are în minte. Este similar cu persoana cumpărătorului. Diferența este că deși persoana cumpărătorului sunt clienții dvs. vizați, profilarea clienților include realizarea de profiluri reale cu…

Înapoi sus
Căutare