Sari la conținut
Intenția de cumpărare, cât de importantă este pentru companii?

În termeni simpli, intenția de cumpărare este probabilitatea ca un client să cumpere din nou același produs pe baza istoricului de cumpărare.

Sau, poate fi, de asemenea, NEVOIA unui produs care determină clientul către o achiziție.

Practic, clientul intenționează acum să cumpere un produs și, prin urmare, este un potențial principal.

Păstrarea unor astfel de clienți este foarte importantă. În acest moment este foarte probabil să treacă imediat la un alt brand, deoarece se află în etapa „evaluarea alternativelor”.

Evident, clientul va avea propriile idei sau propria experiență anterioară cu privire la ceea ce dorește să cumpere. Pentru un vânzător sau o afacere, intenția de cumpărare este ceva care le va afecta foarte mult vânzările.

Este foarte asemănător unui foodie care alege un restaurant preferat în locul celorlalți, pentru că îi place mai mult mâncarea de acolo.

Dicționarul de afaceri ne oferă definiția intenției de cumpărare în cuvinte minime. Este ca „un plan de cumpărare a unui anumit bun sau serviciu în viitor”.

Dar, înainte ca o marcă să se bazeze constant pe intenția de cumpărare a produsului său, trebuie să se stabilească ca un comerciant de încredere și de valoare pe piață.

Concurența în mediul economic este mai puternică ca oricând. Efortul pe care fiecare firmă nouă va trebui să-l depună pentru a crea un spațiu pentru ei pe piață se va dubla cu timpul.

Ce rol are intenția de cumpărare în creșterea vânzărilor?

Intenția de cumpărare este un factor favorabil care poate asigura viața lungă a oricărei afaceri. Atâta timp cât clienții doresc să cumpere produsele dvs., indiferent de disponibilitatea produselor similare pe piață, puteți rămâne în viață cu o creștere constantă.

Totuși, lucrurile nu sunt încă atât de simple. Intenția de cumpărare a oricărui produs este o variabilă dependentă. Adică, se poate schimba în favoarea dvs. sau împotriva afacerii dvs. cu cele mai mici modificări în oricare dintre factorii care o afectează.

Acest lucru ar putea fi ca o reacție în lanț. Succesul afacerii dvs. este strâns legat de intenția de cumpărare în rândul potențialilor clienți.

La rândul său, intenția de cumpărare este determinată de o serie de factori. Să vedem acum ce factori vor afecta intenția de cumpărare pentru orice produse, cu efect imediat.

Un exemplu pentru a înțelege intenția de cumpărare

Una dintre cele mai bune companii care utilizează intenția de cumpărare în avantajul lor este afacerea cu amănuntul. Chiar și portalurile de comerț electronic folosesc intenția de cumpărare inteligent.

Dacă vizitați website-ul Amazon acum și căutați un anumit produs, atunci Amazon vă promovează aceleași produse, chiar și atunci când vizitați un alt website.

Acest lucru se face prin remarketing. Esența este – sunteți un client cu intenție de cumpărare, iar Amazon vrea să vă arate din ce în ce mai multe produse, astfel încât să cumpărați de la ei.

În mod similar, am văzut o creștere a showroomurilor multi-brand și hiper-market mai mult decât magazinele mici. De ce se întâmplă asta?

Și cum obțin profit aceste showroom-uri? Aceste showroom-uri mari lucrează și la conceptul de intenție de cumpărare.

În esență, orice client care intră în aceste showroom-uri intră cu intenția de a cumpăra. Obiectivul lor cheie este ca clientul să cumpere un produs sau altul.

Acesta este motivul pentru care au la dispoziție directori de retail care vor atrage clienții către o nouă gamă de produse noi de cumpărat.

S-ar putea să aibă chiar linii de cumpărare impulsivă a produselor, astfel încât, deși clientul nu are nicio intenție de cumpărare pentru aceste produse, el cumpără pe bază de impuls.

Factori care afectează intenția de cumpărare

O nouă companie pe piață nu poate influența intenția de cumpărare a clienților care așteaptă deja cu nerăbdare să cumpere un anumit brand.

Un fan Macintosh nu va mai aștepta laptopurile Windows. Dar, pe de altă parte, dacă îi plac telefoanele Android, într-un magazin de telefoane, Apple nu îl va influența, deoarece nu are intenția de a cumpăra același lucru.

Deci, care sunt pașii pe care brandurile îi pot face pentru a influența intenția de cumpărare a unui produs?

Construiește o imagine socială

Pentru început, ar trebui să construiți o față socială pentru produsele dvs. cu un brand. Și marca ar trebui să aibă o personalitate unică.

Produsele pe care le furnizați trebuie să fie originale și să nu fie disponibile pentru nimeni altcineva.

Întregul proces de construire a unei fețe de marcă necesită planificarea și implementarea strategiilor care vor contracara concurența.

Campaniile de marketing reprezintă o parte imensă a construirii unui brand de încredere. Deci, ce este construirea identității mărcii? Logo-ul, marca, designul, sloganurile, ambasadorii de marcă și colaborările cu mărcile deja consacrate sunt metode pentru a construi o față media.

Oamenii ar trebui să aibă o legătură emoțională cu marca. Acest lucru va aduce clienți fideli pentru dvs.

Fără un astfel de atașament, ați putea pierde clienții dvs. față de concurenți.

Construiți încrederea în marcă

Un alt factor determinant pentru intenția de cumpărare este încrederea. Acest lucru este strâns legat de marca în sine. Clienții ar trebui să aibă încredere deplină în marca dvs.

Timpul este un factor major care va construi încrederea. Dacă marca dvs. este pe piață de mult timp, este posibil să aveți un număr mai mare de clienți fideli.

Acest lucru se datorează faptului că afacerea dvs. a avut timp să evolueze cu cerințele pieței și să crească în consecință. Dacă privim la cele mai reușite mărci, precum Puma sau Nike vom vedea că sunt pe piață de foarte mult timp.

Probabil primii clienți ai acestor produse sunt părinții sau chiar bunicii noștri. Acest lucru poate crea un factor de încredere puternic.

Construiți „recomandarea”

Vorbind despre părinți și bunici, o recomandare este un alt factor care poate afecta creșterea produsului în bine sau în rău. Un potențial client tinde întotdeauna să ceară opinii sau sugestii înainte de a cumpăra ceva de valoare.

Dacă clienții dvs. primesc recenzii pozitive, aveți șansa să rămâneți în continuare pe piață.

Comentariile negative îi pot amâna pe cei care nu au făcut încă o achiziție de la dvs. Acest lucru va îndepărta oricum cumpărătorii dvs., ceea ce va fi într-adevăr un lucru rău pentru afaceri.

Calitatea, recenzii pozitive

Pentru a vă asigura că primiți recenzii pozitive de fiecare dată, singurul lucru pe care ar trebui să-l furnizați este calitatea. Prin urmare, calitatea produselor dvs. este unul dintre cei mai puternici factori care afectează intenția de cumpărare.

Este cel mai important factor, deoarece indiferent de câte recomandări ar putea primi produsele dvs., un client care are o experiență când a primit produse de calitate scăzută de la dvs. o dată, nu vă va oferi o altă șansă.

Compromisul privind calitatea pe care o furnizați sau revenirea la calitate după ce ați câștigat o bază constantă de clienți sunt câteva lucruri care vor duce la afaceri proaste.

Crește valoarea prețului produselor

În timp, după ce v-ați stabilit un loc în nișa dvs. și printre concurenți, puteți crește valoarea prețului produselor. Acest lucru nu va afecta foarte mult intenția de cumpărare a mărcii. Dar s-ar putea să vă pierdeți clienții care nu vor mai putea să își permită creșterea prețurilor.

Astfel, deși valoarea prețului este un factor care poate afecta intenția de cumpărare, nu are un impact atât de mare asupra oricărei schimbări de calitate.

Feedback pentru afacerea dvs.

Pentru a menține intenția de cumpărare a produselor dvs. în rândul clienților, ar trebui să invitați mai multe recenzii. Luarea de feedback îi va face pe clienți să se simtă implicați în marca dvs.

Acest lucru va aduce investiții emoționale de la clienți, ceea ce este un factor pozitiv pentru afacere. În plus, ambalarea produselor dvs. poate aduce o schimbare.

Lucrurile aparent neimportante, cum ar fi o geantă de cumpărături cu logo-ul sau marca dvs., mai multe etichete cu mărci, mesaje prietenoase sau chiar informații despre cum și unde au fost create produsele vor face o diferență imensă.

Informații, analiză, performanță

Aceștia sunt pași care îi vor face pe clienți să perceapă marca dvs. ca fiind mai mult una umană decât un nume.

Având în vedere acești factori, este important să îi analizați pentru a cunoaște performanța mărcii dvs.

Analiza de acest fel vă va informa despre intenția de cumpărare a mărcii. Se poate apela la persoane specializate în marketing online.

Apoi, puteți face astfel de modificări care vor face marca dvs. mai populară și de succes pe piață.

GO SEO Marketing, o companie nouă care activează sub SEO Services Plus. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, Web Design, securitate Web și servere Linux.

Acest Articol are 0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Înapoi sus
Căutare