Sari la conținut
Apelul emoțional, cum poate fi folosit în strategia de marketing?

Apelul emoțional, cum poate fi folosit în strategia de marketing?

Apelul emoțional este o metodă de persuasiune utilizată pentru a crea feedback emoțional sau răspuns din partea publicului țintă.

Apelurile emoționale sunt adesea folosite pentru a convinge un public pentru a lua o decizie emoțională sau pentru a da un răspuns emoțional. Apelul emoțional este mai răspândit în publicitate, dar poate fi utilizat și în domeniul juridic, biserici, școli, etc.

Apelul emoțional este utilizat pentru a spori eficacitatea unui argument. Este foarte convingător și acest lucru îl face o alegere populară în rândul firmelor de marketing. Apelul emoțional poate fi utilizat în marketing așa cum este prezentat mai jos.

Un avantaj pentru marketingul emoțional este că, reprezintă o formă de marketing memorabilă. Fiind reținute pentru o perioadă mai mare de timp, mesajele vor aduce rapid asociații pozitive cu produsul dvs.

Va crea un atașament prin emoții pozitive. Citiți și 3 tipuri de management al relațiilor cu clienții.

Dezavantajul major este că, dacă greșiți, s-ar putea să arătați ca și cum doriți să „manipulați” publicul. Este ultimul lucru pe care îl doriți pentru afacerea dvs. De fapt nu este ultimul. Este o problemă pe care trebuie să o evitați cu toate resursele disponibile.

Rolul apelului emoțional

Oamenii sunt ființe emoționale și sociale. De cele mai multe ori deciziile de cumpărare sunt impulsive.

Lucru valabil în special în zona de retail și magazine online.

Des, decizia de cumpărare este un răspuns emoțional la un stimul. Oamenii din marketing au înțeles acest lucru prin diferite studii. Prin urmare, mărcile încearcă să-și adapteze mesaje pentru a incita la emoții clienții.

Apelul emoțional are mai multe funcții. Rolul acestuia este de a genera vânzări și de a crește rata de conversie.

Haideți să vedem în continuare cum poate fi folosit acesta. Rețineți că, contează foarte mult și contextul în care este expus un mesaj.

Apelul emoțional poate fi folosit pentru a crea un client complet angajat

Apelul emoțional în timpul publicității duce la o bază de clienți complet angajată. A atrage emoțional clienții îi face să înceapă să ia compania mai în serios. Ca atare, ar dori chiar să se raporteze la un nivel mai personal, creând astfel o bază de clienți profund loială.

Clienții nu vor mai considera produsele dvs. ca „celălalt produs”. Vor începe să le considere „produsul meu”.

Un client complet angajat, spre deosebire de un client care vede marca dvs. ca o alternativă, vă va ajuta compania să crească la înălțimi mai mari în industrie.

Apelul emoțional poate fi folosit pentru a crea un sentiment de apartenență

La fel cum produsele dvs. trebuie să fie unice pentru a atrage un număr mare de clienți, aceștia au și nevoia de a se simți unici în felul lor.

Acest lucru poate fi dificil. Însă, poate fi realizat totuși prin vânzarea de produse și folosirea tehnicilor de marketing care sunt diferite de normele din industrie. Din nou, este important să nu fiți atât de diferiți pentru ca produsele dvs. să nu fie percepute ca „ciudate”.

Folosirea unor teme și sugestii familiare care implică faptul că alții vă utilizează produsul în modurile lor unice poate fi de mare ajutor pentru a crea sentimentul de apartenență la clienți.

Apelul emoțional poate fi folosit pentru a crea un sentiment de securitate

Atunci când faceți apel la emoțiile clienților dvs. în timpul comercializării produsului creați o legătură între compania dvs. și clienți.

Astfel, clienții nu vor ezita să cumpere produsele dvs. Ei știu că veți juca întotdeauna rolul dvs. chiar și în viitor și că veți fi disponibili pentru a îi ajuta cu orice probleme ar avea.

Clienții trebuie să fie asigurați că echilibrul lucrurilor va continua. Cel mai bun mod de a face acest lucru este apelând la emoțiile lor, astfel încât să poată simți un sentiment de siguranță.

Poate fi folosit pentru a crea un sentiment de bunăstare

Toată lumea are o idee despre persoana pe care o dorește să fie. Oricare ar fi ideea, este foarte importantă pentru ei. În funcție de marca de care o companie se ocupă și publicul țintă, promovarea ar putea varia de la părinți, la tineri nou angajați.

Este inevitabil ca, în timp, persoana pe care o aveți să se schimbe considerabil, la fel și modul în care utilizează produsele dvs. Prin urmare, este imperativ și de maximă importanță să planificați pentru viitor, chiar dacă vă străduiți să obțineți vânzări pe termen scurt.

Nu există o modalitate mai bună de a vă menține baza de clienți pe parcursul tuturor schimbărilor decât, atrăgându-i emoțional înainte, în timpul și după acestea. De multe ori, tranzițiile în rândul consumatorilor influențează vânzările pe termen lung ale companiei.

Apelul emoțional poate fi folosit pentru a crea recurs de teamă

Acesta ar putea fi probabil cel mai bun și mai eficient mod de a face publicitate. Se concentrează pe reacțiile emoționale ale consumatorilor la o anumită „amenințare” percepută. O apelare la frică este eficientă, deoarece este destul de convingătoare și eficientă pentru a capta atenția publicului.

Dezavantajul de a atrage frica este că prea multă frică va speria potențialii clienți de reclamele dvs. În același timp, utilizarea fricii mai puțin optime va face ca produsele dvs. să nu fie percepute de grupul țintă.

Trebuie să găsiți un echilibru funcțional.

Doar suficientă atracție pentru frică vă va ajuta să câștigați mult mai mulți clienți.

Poate fi folosit pentru a crea recurs la umor

Chiar dacă mulți oameni au reacții negative la reclame, ei au o atitudine pozitivă față de umor. Vizionarea unei reclame pline de umor este mai probabil să rămână în mintea clientului decât o reclamă care este pur și simplu cu plată. Indiferent că discutăm despre un spot video sau un vizual PPC.

O reclamă amuzantă este de două ori mai probabil să fie memorată, spre deosebire de o reclamă simplă.

Umorul captează ușor atenția.

Cu toate acestea, este important ca specialiștii în marketing să fie sensibili din punct de vedere cultural.

Ceea ce ar putea fi amuzant într-o cultură ar putea fi considerat jignitor în alta.

Apelul emoțional poate fi folosit ca o tehnică de „mod de viață”

Aceasta este o tehnică în care clienții sunt „obligați” să vadă reclame care să demonstreze modul în care viața lor se va schimba în bine, va fi mai sigură sau va duce o viață mai confortabilă odată ce vor folosi marca promovată.

În afară de distracție, această tehnică folosește și „aventură” și „entuziasm” pentru a atrage clienții.

Acest tip de atracție emoțională este deosebit de utilă și mai răspândită în timpul perioadelor de vacanță în care companiile prezintă o varietate de produse pentru a încerca să le comercializeze ca fiind deosebit de utile în îmbunătățirea experienței lor de vacanță.

Apelul emoțional în marketing este cel mai bun tip de publicitate

Cu toate acestea, dacă nu este făcut corect, riscați să sunați sau să arătați „nesincer” și „ofensator”.

Prin urmare, este foarte important să alegeți cuvintele și imaginile care trebuie utilizate cu atenție.

Țineți cont de faptul că emoțiile pot fi extrem de evocatoare și în timp ce încercați să obțineți un anumit răspuns emoțional din partea publicului, acestea ar putea răspunde imprevizibil, lăsându-vă să vă simțiți confuz.

Gând final

După cum am văzut, această tehnică are atât avantaje, cât și dezavantaje dar cel mai indicat ar fi să cereți o analiză SEO, pentru website-ul Dvs.

Am văzut ce rol are apelul emoțional pentru afacerea dvs.

Recompensa depășește cu mult riscul și este important să știm că emoțiile sunt mult mai superioare gândirii raționale sau vocii rațiunii.

Prin urmare, pentru a crea o bază de clienți super loială, începeți să le arătați cum produsul dvs. îi va face să se simtă, mai degrabă decât să le spuneți ce este. Este un mod sigur de a crea clienți fideli și pe deplin angajați.

Pentru mai multe informații despre diferite metode de promovare sai link building, vă invităm să citiți și alte articole de pe blog. Și dacă aveți nevoie de o prezență online și clasamente înalte în rezultatele organice, nu ezitați să ne scrieți pe adresa noastră de contact pentru o ofertă personalizată de servicii SEO.

GO SEO Marketing, o companie nouă care activează sub SEO Services Plus. Suntem specioalizați în servicii de optimizare SEO, Web Design, securitate Web și servere Linux.

Acest Articol are 5 comentarii

  1. Marketingul este un domeniu dinamic și în continuă schimbare. Strategiile de marketing digital de top se schimbă odată cu tendințele de consum și tehnologie ale zilei.

    Acesta este motivul pentru care fiecare companie are nevoie de o strategie de marketing bună, bine planificată și care are repere și obiective bine definite. Odată ce ai harta potrivită, șansele de a atinge obiectivele pe care le-ai stabilit pentru afacerea ta sunt mult mai mari.

  2. Strategia de marketing este o abordare pe termen lung, orientată spre viitor și un plan de joc general al oricărei organizații sau afaceri, cu scopul fundamental de a obține un avantaj competitiv sustenabil prin înțelegerea nevoilor și dorințelor clienților.

    O strategie de marketing este o strategie amplă care cuprinde totul, de la modul în care se poziționează o companie, până la creativ, parteneri strategici, relații cu media, mix de marketing canale și tactici.

  3. Strategiile de marketing sunt mai largi decât tacticile specifice. De exemplu, o companie ar putea avea o strategie de conținut pentru canalele lor de social media sau pentru optimizarea motoarelor de căutare, iar apoi ar putea avea tactici specifice pe care le execută pentru fiecare canal.

  4. Uneori, marketerii și proprietarii de comerț electronic se pierd în buruieni, în biți și octeți. Ei pierd evidența viziunii generale a afacerii și a obiectivelor mari. Ei pierd evidența publicului țintă și a principalelor puncte de durere pe care produsul lor le rezolvă pentru client. Când se întâmplă acest lucru, tacticile specifice pe care le folosește afacerea își pot pierde eficacitatea.

    Deci, o strategie de marketing nu este un document vechi prăfuit pe care îl puneți pe raftul de sus și uitați de el. Este un proces vital de descoperire a principalelor obiective și strategii ale companiei dvs. De asemenea, există foarte multe modalități de a le atinge. Acesta devine un plan pentru tot ceea ce faceți pentru a vă comercializa mai bine produsul sau serviciul.

  5. În opinia mea și pot spune că am suficientă experiență, unul dintre principalele motive pentru care produsele sau serviciile eșuează este atunci când producătorii lor nu reușesc să identifice punctele dureroase ale clienților. Cu alte cuvinte, nu satisfac nevoia clientului sau nu rezolvă o problemă vitală din viața lor. De asemenea, aceste nevoi se pot schimba în timp, așa că este important să continuați să examinați călătoria clientului și să rezolvați provocările curente ale clienților.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Înapoi sus
Căutare