Sari la conținut
Publicitatea în tranzit

Publicitatea în tranzit, ce este și ce tipuri putem întâlni?

Denumită și publicitate în transport, publicitatea în tranzit este o reclamă plasată pe/sau în orice mod de transport. De la autobuze la taxiuri, trenuri, tramvaie și metrou etc. De asemenea, include reclame plasate în incinte de transport, cum ar fi stații de autobuz, intrări de metrou, stații de alimentare și altele.

Putem spune că: „A face afaceri fără a face publicitate este ca a face cu ochiul unei fete în întuneric. Știi ce faci, dar nimeni altcineva nu știe!”. Citiți despre efectul Spillover.

Faptul că publicitatea este extrem de importantă pentru companii nu este discutabil. Tocmai acesta este motivul pentru care companiile vin cu modalități din ce în ce mai creative de a-și face publicitate produselor, inclusiv cu aplicarea serviciilor SEO, pentru paginile de prezentare ale companiilor.

Publicitatea în tranzit este una dintre numeroasele modalități de a face publicitate unui produs sau serviciu. Această metodă de promovare nu este una nouă. A fost implementată de multe ori cu succes.

Îți amintești acea reclamă a mărcii tale preferate de adidași din autobuzul cu care te-ai dus la facultate? Ei bine, aceasta este publicitatea în tranzit. Pentru cei care doresc să afle mai multe, permiteți-ne să discutăm în detaliu conceptul de publicitate în tranzit.

Publicitatea în tranzit poate fi sub formă de grafică, text simplu sau alte informații vizuale. De fapt, unele companii preferă să utilizeze ecrane LCD sau plasme plasate strategic în interiorul autobuzelor sau trenurilor pentru a avea reclame digitale.

Unii merg chiar până la a avea reclame interactive în care consumatorii interesați pot scana un cod de bare și pot urmări reclama pe telefonul lor. Scopul final al reclamei de tranzit este de a atrage atenția potențialului dvs. client și de a-l face conștient de oferta de produse.

Publicitatea în tranzit este de două tipuri

Anunțurile în transport pot fi împărțite în general în două categorii principale:

  • În interior. Aceasta se referă la reclame plasate în interiorul vehiculului și în interiorul adăposturilor de tranzit. Publicitatea interioară poate fi publicitatea statică (cum ar fi afișe, tablouri, pliante și altele), reclame video (afișate pe ecrane video) și reclame audio;
  • În aer liber. Se referă la reclame plasate pe suprafața exterioară a vehiculelor și a adăposturilor de tranzit. Reclamele de tranzit în aer liber pot fi împărțite în continuare în publicitate pe acoperiș și publicitate la bord. Publicitatea pe acoperiș, așa cum sugerează și numele, sunt reclame plasate pe acoperișul vehiculului. Reclama la bord, pe de altă parte, se referă la reclame plasate în părțile laterale, în spate sau în fața vehiculelor.

Avantaje oferite de publicitatea în tranzit

Acoperire extinsă. Este cunoscut faptul că transportul public a fost unul dintre cele mai populare moduri de transport. Prin urmare, este utilizat de sute de oameni în fiecare zi. Unele rapoarte sugerează că aproximativ 9 milioane de persoane circulă în transportul de masă în fiecare săptămână.

A ajunge la acești oameni într-o singură săptămână și asta, fără costuri repetate, este o ispravă pe care doar publicitatea în tranzit o poate gestiona.

Acoperire geografică. Publicitatea în tranzit este unul dintre cele mai bune mijloace de publicitate atunci când vine vorba de vizarea consumatorului local. Atunci când o companie decide să plaseze reclama de tranzit într-o locație selectă, ea ajunge în mod activ la persoane cu o caracteristică demografică selectată și un fundal.

Imaginați-vă că un supermarket local își promovează ofertele speciale pe un autobuz pe care clienții îl folosesc pentru a ajunge la supermarket. Clienții lor, expuși la ofertele speciale care rulează în magazinele lor în timp ce călătoreau cu autobuzul, își vor aminti cu siguranță de ofertă când fac cumpărături.

Expunere îndelungată. Întreprinderile pot controla expunerea pe care o are clientul față de reclama sa prin reclama de tranzit. Gata cu oprirea televizorului sau trecerea la pagina următoare dintr-o revistă.

Durata medie a navetei cu transport public variază de la 30 de minute la o oră. Clienții „sunt obligați” să observe anunțul de tranzit plasat în autobuz sau tren de mai multe ori.

Cost redus al publicității. Deoarece numărul de clienți potențiali la care ajunge publicitatea de tranzit este uriaș, costul publicității per consumator este foarte mic. Astfel, această formă de publicitate ajunge să fie mai rentabilă decât multe alte forme de marketing.

Dezavantajele publicității în tranzit

Natura publicității în tranzit face dificilă atingerea unui anumit segment al publicului. De exemplu, reclama nu va ajunge la cei care nu folosesc sistemul de transport public. De asemenea, s-ar putea să ajungă uneori și la persoane care ar putea să nu aibă un anumit stil de viață sau comportament pe care intenționează să îl vizeze reclama.

De multe ori navetiștii ar putea să nu aibă chef să privească reclama. În timp ce alteori, s-ar putea să fie ocupați să citească ziarul sau o carte, limitând astfel acoperirea reclamei. În acest context, publicitatea în tranzit poate deveni ineficientă dacă aveți campanii limitate în timp.

Mesajul publicitar în tranzit ar trebui să fie scurt, clar și creativ. Navetiștii nu preferă mesajele lungi și complexe. Un alt factor de care întreprinderile trebuie să-l țină cont este spațiul limitat disponibil pentru acest tip de publicitate. Astfel, întreprinderile trebuie să fie mai inovatoare atunci când vine vorba de a avea acea reclamă de tranzit perfectă.

Persoana care se ocupă de copywriting trebuie să țină cont că este o formă de publicitate contextuală.

Dacă în comerț electronic canalele de promovare sunt mai complexe, în cazul publicității în tranzit. mesajul trebuie să fie scurt și convingător.

Abordarea publicității de transport public depinde și de împrejurimile sale. De exemplu, o reclamă din exteriorul unui autobuz s-ar putea pierde atunci când este stropită cu noroi. De multe ori, aceste reclame sunt supuse vandalismului. Întreprinderile trebuie să își monitorizeze în permanență reclamele de tranzit.

Gând final

Pentru a rezuma, publicitatea în tranzit, la fel ca toate celelalte forme de publicitate, are propriile avantaje și dezavantaje. Cu toate acestea, beneficiile depășesc cu mult dezavantajele și astfel această formă de publicitate devine încet, dar constant, una dintre cele mai preferate forme de publicitate.

Astfel, nu ar trece mult până când vom vedea fiecare autobuz, taxi și tren care transportă unele dintre celelalte forme de publicitate în tranzit.

Poate fi o completare eficientă pentru strategia generală de promovare.

Cum ar fi să aveți un website de afacere, iar pe lângă campaniile de optimizare SEO și promovare web să-l promovați și prin publicitatea în tranzit? Mai ales că, această formă de publicitate vă permite să veniți cu un vizual creativ și contextual.

GO SEO Marketing, o companie nouă care activează sub SEO Services Plus. Suntem specioalizați în servicii de optimizare SEO, Web Design, securitate Web și servere Linux.

Acest Articol are 3 comentarii

  1. Publicitatea în căutare (cunoscută și sub denumirea de publicitate plătită în căutarea sau publicitatea cu plata pe clic ) este o tehnică de marketing care implică plasarea de anunțuri în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare. Mărcile care plasează anunțuri în rezultatele căutării plătesc o taxă mică de fiecare dată când un utilizator face clic pe anunț.

    Publicitatea în căutare este deosebit de puternică, deoarece dezvăluie intenția de căutare a fiecărui utilizator. Asta oferă agenților de publicitate o oportunitate de a licita pentru anumite cuvinte cheie și de a viza segmente de public foarte specifice, în fiecare etapă a călătoriei clienților.

  2. Google folosește un sistem de licitații și clasifică anunțurile care apar în rezultatele căutării sale. Un agent de publicitate poate licita pentru fiecare cuvânt cheie și poate stabili un buget maxim pentru fiecare cuvânt cheie sau pentru campania de căutare în ansamblu.

    Odată ce anunțul este creat și agentul de publicitate stabilește suma licitată, Google intră și calculează ceea ce se numește clasarea anunțului (mulți dintre noi au experiență). Google ia în considerare calitatea anunțului, rata de clic și experiența generală a utilizatorului și a paginii de destinație a anunțului . Apoi, agentul de publicitate cel mai bine cotat plătește suma necesară pentru a învinge cel mai apropiat concurent.

  3. Optimizarea pentru motoarele de căutare nu este un proces care are rezultate peste noapte. Va trebui să îți modifici în mod constant strategia în funcție de comportamentul utilizatorului. De exemplu, dacă observați că anumite cuvinte cheie nu aduc trafic, încercați să schimbați textul publicitar sau să adăugați noi pagini secundare de destinație. Testați în mod constant A/B copia publicitară, creația și direcționarea pentru a vă maximiza rentabilitatea investiției.

    Principalul avantaj la serviciile de optimizare SEO, este că anticipați ceea ce oamenii doresc să știe sau să cumpere și îi puteți determina să facă clic pe anunțul dvs. imediat ce îl văd. Puteți afișa o varietate de informații în anunțul dvs. și puteți atrage cu adevărat utilizatorul cu bune practici de redactare și cercetare.

    Campaniile de publicitate în rețeaua de căutare sunt unul dintre cele mai puternice tipuri de promovare, deoarece vă oferă acces la publicul țintă, au funcții avansate de direcționare și optimizare și sunt foarte personalizabile în funcție de bugetul și obiectivele generale de publicitate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Înapoi sus
Căutare