Categoria „SEO News” prezintă cele mai recente informații, actualizări și analize despre optimizarea pentru motoarele de căutare. Veți găsi știri despre algoritmii Google, tendințe SEO, actualizări de instrumente și modificări importante care influențează clasamentele website-urilor.
Aflați ce fel de conținut dorește să vadă publicul țintă și distribuiți acest tip de conținut. În cazul nostru, pe pagina Twitter, a companiei distribuim toate articolele de blog create pentru cititorii GOAI Promovare. Dacă doriți să ajungeți în mod…
În publicitate există diverse teorii. Unele dintre ele se referă la imaginile folosite, altele la mesajul utilizat. Pentru articolul de astăzi, ne interesează industria de publicitate în ansamblu ei. Prin urmare, teoriile discutate mai jos se referă la modul în…
Un profil de client este imaginea ideală a publicului țintă pe care brandul îl are în minte. Este similar cu persoana cumpărătorului. Diferența este că deși persoana cumpărătorului sunt clienții dvs. vizați, profilarea clienților include realizarea de profiluri reale cu…
Apelul emoțional este o metodă de persuasiune utilizată pentru a crea feedback emoțional sau răspuns din partea publicului țintă. Apelurile emoționale sunt adesea folosite pentru a convinge un public pentru a lua o decizie emoțională sau pentru a da un…
Denumită și publicitate în transport, publicitatea în tranzit este o reclamă plasată pe/sau în orice mod de transport. De la autobuze la taxiuri, trenuri, tramvaie și metrou etc. De asemenea, include reclame plasate în incinte de transport, cum ar fi…
Efectul Spillover se referă la evenimente cauzate de ceva într-un context aparent fără legătură. Se referă la evenimente care au avut loc într-un context care afectează alte evenimente într-un mod diferit. Termenul este de obicei folosit în sens negativ. Efectele…
Clienții sunt o parte esențială a oricărei afaceri. Nici o afacere din lume nu poate supraviețui fără clienți. Doar clienții controlează succesul real și dezvoltarea acesteia pe termen lung. Prin urmare, ei sunt "adevărații șefi" ai oricărei organizații. Este foarte…
Clienții sunt inima oricărei afaceri. Datorită acestora afacerea există și se dezvoltă. Prin urmare, companiile trebuie să gestioneze eficient relația cu clienții. Datorită acestor nevoi de business, au fost dezvoltate mai multe sisteme de management al relațiilor cu clienții (CRM)…