Sari la conținut
Segmentarea psihografică, 5 factori importanți pentru marketing

Segmentarea psihografică, 5 factori importanți pentru marketing

Segmentarea psihografică este utilizată în principal pentru a viza un anumit grup dintr-o populație. Segmentarea psihografică este una care folosește stilul de viață al oamenilor, activitățile, interesele lor, precum și opiniile pentru a defini un segment de piață. Segmentarea psihografică…

Segmentarea comportamentală, cum vizăm grupul țintă după acțiuni?

Segmentarea comportamentală, cum vizăm grupul țintă după acțiuni?

Segmentarea comportamentală împarte o populație în funcție de comportamentul acesteia, de modul în care populația răspunde, folosește sau cunoaște un produs. Comportamentul consumatorului este un subiect studiat în profunzime, de mult timp în managementul marketingu-lui. Acest lucru se datorează în…

SEO Alba Iulia

SEO Alba Iulia

SEO Alba Iulia, agenția SEO Alba Iulia, cu personal specializat în servicii de optimizare SEO și creșterea performanței unui website.  Avem o echipă de specialiști SEO cu experiență și oferim o gamă completă de servicii personalizate pentru a ajuta afacerile…

CRM

CRM, 3 tipuri de management al relațiilor cu clienții

Clienții sunt inima oricărei afaceri. Datorită acestora afacerea există și se dezvoltă. Prin urmare, companiile trebuie să gestioneze eficient relația cu clienții. Datorită acestor nevoi de business, au fost dezvoltate mai multe sisteme de management al relațiilor cu clienții (CRM).…

Înapoi sus
Căutare