Sari la conținut
Segmentarea comportamentală, cum vizăm grupul țintă după acțiuni?

Segmentarea comportamentală, cum vizăm grupul țintă după acțiuni?

Segmentarea comportamentală împarte o populație în funcție de comportamentul acesteia, de modul în care populația răspunde, folosește sau cunoaște un produs. Comportamentul consumatorului este un subiect studiat în profunzime, de mult timp în managementul marketingu-lui. Acest lucru se datorează în…

Intenția de cumpărare, cât de importantă este pentru companii?

Intenția de cumpărare, cât de importantă este pentru companii?

În termeni simpli, intenția de cumpărare este probabilitatea ca un client să cumpere din nou același produs pe baza istoricului de cumpărare. Sau, poate fi, de asemenea, NEVOIA unui produs care determină clientul către o achiziție. Practic, clientul intenționează acum…

Analiza competitivă

Analiza competitivă, 3 obiective care sunt utile pentru strategie

Pe măsură ce afacerea dvs. crește, analiza competitivă devine din ce în ce mai importantă. Majoritatea companiilor efectuează analize concurențiale la nivel de produs, la nivel de unitate strategică de afaceri sau chiar la nivel de companie. Datorită naturii sale,…

SEO Alba Iulia

SEO Alba Iulia

SEO Alba Iulia, agenția SEO Alba Iulia, cu personal specializat în servicii de optimizare SEO și creșterea performanței unui website.  Avem o echipă de specialiști SEO cu experiență și oferim o gamă completă de servicii personalizate pentru a ajuta afacerile…

Google Search Ranking Update

Google Search Ranking Update în Februarie 28 și 29

Google a anunțat recent o nouă actualizare a algoritmului său de clasificare a căutărilor, care a avut loc în ultimele două zile ale lunii februarie. Actualizarea a avut loc pe data de 28 și 29 februarie și a avut un…

Transparența prețurilor, avantaje și dezavantaje pentru o afacere

Transparența prețurilor, avantaje și dezavantaje pentru o afacere

În lumea afacerilor, rolul componentei "preț" este de cea mai mare importanță. Transparența prețurilor este o abordare trecută cu vederea de multe companii. Unele o trec cu vederea din cauza dezavantajelor, altele invocă secretul comercial. Indiferent de efortul de marketing…

Marketing-ul Online, informații și prezentare

Marketing-ul Online, informații și prezentare

Marketing-ul online este o formă de promovare a produselor sau serviciilor prin intermediul internetului. Acesta poate include tactici precum publicitatea prin intermediul motoarelor de căutare, social media, marketing prin e-mail și marketing de conținut. Scopul marketing-ului online este de a…

Promovare magazin online anvelope de Iarnă

Anvelope de Iarnă, promovare magazin online

Promovare magazin online anvelope iarnă. Cum să promovăm un magazin online care vinde anvelope iarnă. Importanța promovării unui magazin online. Un magazin online care vinde anvelope de iarnă este o platformă digitală esențială pentru toți proprietarii de mașini din România,…

Înapoi sus
Căutare