Sari la conținut
Google Search Ranking Update

Google Search Ranking Update în Februarie 28 și 29

Google a anunțat recent o nouă actualizare a algoritmului său de clasificare a căutărilor, care a avut loc în ultimele două zile ale lunii februarie. Actualizarea a avut loc pe data de 28 și 29 februarie și a avut un…

Transparența prețurilor, avantaje și dezavantaje pentru o afacere

Transparența prețurilor, avantaje și dezavantaje pentru o afacere

În lumea afacerilor, rolul componentei "preț" este de cea mai mare importanță. Transparența prețurilor este o abordare trecută cu vederea de multe companii. Unele o trec cu vederea din cauza dezavantajelor, altele invocă secretul comercial. Indiferent de efortul de marketing…

Marketing-ul Online, informații și prezentare

Marketing-ul Online, informații și prezentare

Marketing-ul online este o formă de promovare a produselor sau serviciilor prin intermediul internetului. Acesta poate include tactici precum publicitatea prin intermediul motoarelor de căutare, social media, marketing prin e-mail și marketing de conținut. Scopul marketing-ului online este de a…

Cum să construiești o afacere de succes

Cum să construiești o afacere de succes

Una dintre cele mai bune modalități de a avea succes în afaceri este să găsești o nișă și să fii perseverent. Aceasta înseamnă găsirea unei zone în care există o cerere, dar nu foarte multă concurență la furnizarea unui produs…

Promovare magazin online anvelope de Iarnă

Anvelope de Iarnă, promovare magazin online

Promovare magazin online anvelope iarnă. Cum să promovăm un magazin online care vinde anvelope iarnă. Importanța promovării unui magazin online. Un magazin online care vinde anvelope de iarnă este o platformă digitală esențială pentru toți proprietarii de mașini din România,…

Cum să construiți audiență pe Twitter

Cum să construiți audiență pe Twitter

Aflați ce fel de conținut dorește să vadă publicul țintă și distribuiți acest tip de conținut. În cazul nostru, pe pagina Twitter, a companiei distribuim toate articolele de blog create pentru cititorii GO SEO Marketing. Dacă doriți să ajungeți în…

Profil de client

Profil de client, cum putem stabili consumatorul ideal?

Un profil de client este imaginea ideală a publicului țintă pe care brandul îl are în minte. Este similar cu persoana cumpărătorului. Diferența este că deși persoana cumpărătorului sunt clienții dvs. vizați, profilarea clienților include realizarea de profiluri reale cu…

Înapoi sus
Căutare